22 de diciembre de 2011

preguem l'Advent

DESEMBRE 22


1Sa 1,24-28
1Sa 2
Lluc 1,46-56

La meva ànima magnifica el Senyor. Brollen en mi tot el meu poder i les meves capacitats. La meva boca se’n riu de tot allò que abans en feia por.


Déu em fa gaudir de la vida, amb totes les soses amagades que pugui dur.


Si vivim com Ell ens diu, desapareixerà la fam, regnarà la justícia, florirà la pau i sentirem que ens ha tocat la millor loteria: tenir Déu, viure en Ell, ser en Ell, sentir-me habitat per Ell.

REFLEXIÓ

Maria profeta i cantora. Maria escolta Elisabet.

El millor de nosaltres mateixos ens ho remouen els altres. Les paraules de foc i de vida que sentim dels altres incendien el nostre interior. El millor de nosaltres mateixos surt fora quan un creient o una creient ens comunica la seva fe.

Maria en escoltar Elisabet, la cosina que també creu i espera, se sent profeta i cantora.

“Només puc dir una cosa amb tota la meva ànima: proclamar la grandesa del Senyor”.

Estic contenta i feliç perquè Déu és la meva salvació.

Estic plena de goig perquè Déu m'ha mirat, s'hi ha fixat en mi. La mirada de Déu m'ha embolcallat i he sentit tant d'amor, tant goig, que m'he fet l’esclava del meu Senyor.

Que es faci el què Ell vol!

Sé que per mi molts trobaran la salvació. Sé que per això molts, totes les generacions, em diran benaurada.

Però jo només sóc l'esclava del Senyor.

Jo avui canto i proclamo que el Totpoderós ha obrat en mi meravelles, que el seu nom és sant i que l'amor que té als qui creuen en Ell s’estén de generació en generació.

Canto que als rics els deixa sense res i que omple als humils.

Canto que Déu és Déu per sempre.

ESCOLTA, SENYOR ...

Tu vas fer meravelles en Maria, perquè ella es va mostrar disponible, estava a l'espera, i es va deixar fer per tu…

Ella va reconèixer les teves meravelles perquè ella es va oferir com a esclava, amb aquell esperit de servei que ensenya Jesús,
i amb total senzillesa reconegué les teves proeses.

I a nosaltres ens ofereixes el mateix;
si ens abandonem del tot en tu i vivim la vida amb tu,

Tu ens duràs de la mà i ens donaràs vida.

I els altres reconeixeran en nosaltres la teva mà, perquè amb Tu podem fer meravelles, si la nostra fe és autèntica i fidel,
i et deixem fer perquè en nosaltres es facin els teus plans.

Que l'exemple de Maria ens ajudi a lliurar-nos, ens tregui rigideses i ens faci disponibles i manejables, perquè ens omplis del teu amor i de la teva manera d'estar en el món.

SUGGERIMENTS

• Vés pensant els missatges amb els què vols guarnir el teu entorn perquè no hagis de recórrer al famós «Merry Christmas», comprat a última hora.

• Pots posar els noms de la família en el naixement o algun símbol que els representi.

• Posa't en oració avui que tots els mitjans de comunicació parlen de la loteria, i parla-li amb el Senyor de com Ell és per a tu la millor loteria que t'ha pogut tocar en la vida. Comenta-ho amb els teus, ja que, sense voler, aquest dia els diners es converteixen en el déu de molta gent.

Alguna vegada t’hi has trobat en una situació problemàtica i no sabies com te’n sortiries, i de sobte tot es resolt sense adonar-te’n?

Aquest és Déu… que agafa els nostres problemes a les seves mans i ens ajuda a poder conviure amb ells i posar en marxa els nostres recursos personals, sense autocompadir-nos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario