27 de enero de 2011

que no ens elluerni.

Dijous de sa III setmana de durant s’ any.



Quan porteu un llum, ès per posar-lo en un lloc ben alt.
Déu us farà la mesura que vosaltres haureu fet. Mc 4,21-25


Quan encenc un llum que generalment està penjat a sa traginada, no ès per mirar-me’l fixament, que en lloc d’il•luminar ses accions que duc a terme, encara m’enlluernaria. Igualment veig a Jesús com llum que il•lumina es camí que he de seguir, com es GPS que em deixa veure amb perspectiva a on som. Però igualment, si només tenc els ulls as GPS , no veig es camí per on camino.

Sa llum no m’ha d’enlluernar
Per que sinó m’ensum
Que negre com es betum
Sa meva vista quedarà.
He d’agafar es costum
D’aprendre a aprofitar sa llum
Per en terra il•luminar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario