27 de septiembre de 2010

les aparences enganen...

Ho deim moltes vegades, que les aparences enganen. Els cristians, en ocasions, ens creiem millors que els altres, que no van a missa, que no van a reunions, que... però n'hi ha molts d'aquests que en "bonhomia" ens guanyen de molt...


Dilluns XXVI de durant s’any.



Mestre, n’hem vist un que es valia del vostre nom per treure dimonis, i li dèiem que no ho fes més, perque no ès dels qui venen amb noltros. (lc 9, 46-50)



Jesucrist ens va dir que mai havia anat al futbol. De manera que els meus amics i jo el vam dur a que veiés un partit. Va ser una ferotge batalla entre un equip catòlic i un de protestant.

Primer van marcar els catòlics. Jesús va aplaudir esvalotadament tirant per amunt es seu capell. Després, van marcar els protestants, a lo que Jesús va tornar a aplaudir esbojarradament fent volar de nou el seu capell.

Açò, semblà desconcertar a un homo que es trobava darrera noltros. Va donar un toc a Jesús a l’esquena, i li va demanar: Amb quin equip va vostè, bon homo?

Jo?, va respondre Jesús visiblement excitat per es joc. Ah!, idò jo no vaig amb cap equip. Senzillament gaudesc del joc.

S’homo es girà cap al veí de seient i, fent un gest de despreci, li va xiuxiuejar: Humm... un ateu!


Jesús era un hebreu
Que a alguns els va enrabiar
Sa veritat va practicar
I açò el va dur a sa creu
Es pecadors va defensar
Un quan ès de ver cristià
Molt bé pot semblar un ateu
Bep Guàrdia


No hay comentarios:

Publicar un comentario