26 de septiembre de 2010

sa glosa en imatges



Avui, com a experiment, la glosa en imatges i cantada...
Alguns l'haureu poguda sentir el passat divendres a la radio.


Hi havia un pagès que cada any guanyava un concurs comarcal destinat a incentivar els millors productors de blat de dita comarca. Es pagès en qüestió, cada any, regalava als seus veïns que feien mitjera amb ell, sa llavor que necessitaven per sembrar se seves respectives finques.


Un dia, un periodista li va demanar perquè feia açò, a lo qual va respondre:
- En realitat, ho faig per interès propi, perque sa polinització, es cuida de retornar-me una part de sa llavor, sa qual, si fos de poca qualitat, minvaria sa qualitat de sa meva collita. D’aquesta manera, lo que fa, ès millorar-la sobre manera, posant sa collita en qüestió a un millor nivell que sa resta de sa comarca.

Diumenge XXVI de durant s’any. Lc 16,19-31
Et van tocar bens de tota mena, I a llàtzer mals, Però ara ell ha trobat consol, i tu sofriments.


Si bona llavor li neix
A qui a prop de jo vol sembrar
Es gra es polinitzarà
Venint cap a jo mateix
Si procur maldar a ajudar
As que malament li va
M’ajudo a jo mateix
Bep Guàrdia

No hay comentarios:

Publicar un comentario